Akademia FLK
Aktualności
Instytut FLK
Platforma dedykowana profesjonalistom
O firmie
Kontakt
Program partnerski
Konto salonu fryzjerskiego
Witaj w Fale Loki Koki!
Zaloguj się i zobacz swoje zakupy, oferty i powiadomienia.
Zaloguj się
Pierwszy raz na FLK?
Załóż konto
Koszyk pusty
Kosmetyki
Linie produktowe
Popularne linie w tej kategorii
Koloryzacja
Koloryzacja
Farby
Rozjaśniacze
Utleniacze
Pielęgnacja koloryzująca
Koloryzatory
więcej...
+6
Pielęgnacja
Pielęgnacja
Szampony
Odżywki do włosów
Maski do włosów
Kuracje i zabiegi
Olejki i serum
więcej...
+7
Stylizacja
Stylizacja
Lakiery
Pianki
Termoochrona
Pasty
Balsamy do stylizacji
więcej...
+16
Ondulacja
Ondulacja
Ondulacja trwała
Ondulacja półtwała
Neutralizatory
Zobacz produkty
Prostowanie i wygładzanie
Prostowanie i wygładzanie
Prostowanie trwałe
Wygładzanie trwałe
Pielęgnacja po zabiegach
więcej...
+1
Kosmetyki dla dzieci
Kosmetyki dla dzieci
Zobacz produkty
Zestawy kosmetyków
Zestawy kosmetyków
Zobacz produkty
Ciało
Ciało
Zobacz produkty
Barber
Broda i wąsy
Broda i wąsy
Lotiony barberskie
Talki
Pomady dla barberów
Olejki do brody
Balsamy do brody
więcej...
+12
Kosmetyki barberskie do włosów
Kosmetyki barberskie do włosów
Szampony dla barberów
Pozostałe kosmetyki barberskie
Zobacz produkty
Narzędzia barberskie
Narzędzia barberskie
Grzebienie barberskie
Szczotki do brody
Szczotki-karkówki barberskie
Brzytwy barberskie
więcej...
+6
Wyposażenie barberskie
Wyposażenie barberskie
Zobacz produkty
Akcesoria
Folie aluminiowe
Folie aluminiowe
Zobacz produkty
Peleryny fryzjerskie
Peleryny fryzjerskie
Zobacz produkty
Rękawiczki
Rękawiczki
Zobacz produkty
Klipsy i wsuwki
Klipsy i wsuwki
Zobacz produkty
Czepki
Czepki
Zobacz produkty
Fartuchy
Fartuchy
Zobacz produkty
Głowy treningowe
Głowy treningowe
Zobacz produkty
Kokówki
Kokówki
Zobacz produkty
Miseczki
Miseczki
Zobacz produkty
Papiery i bibuły
Papiery i bibuły
Zobacz produkty
Zobacz więcej
Narzędzia
Szczotki
Szczotki
Zobacz produkty
Grzebienie
Grzebienie
Zobacz produkty
Nożyczki
Nożyczkie
Zobacz produkty
Degażówki
Degażówki
Zobacz produkty
Brzytwy
Brzytwy
Zobacz produkty
Etui
Etui
Zobacz produkty
Wyposażenie
Fotele
Myjnie
Wózki pomocnik
Nawilżacze
Suszarki hełmowe
więcej...
+6
Zestawy szczotek
Zestawy szczotek
Zobacz produkty
Zestawy nożyczek
Zestawy nożyczek
Zobacz produkty
Dezynfekcja
Dezynfekcja
Zobacz produkty
Zobacz więcej
Sprzęt
Suszarki
Suszarki
Zobacz produkty
Maszynki
Maszynki
Zobacz produkty
Prostownice
Prostownice
Zobacz produkty
Lokówki
Lokówki
Zobacz produkty
Akcesoria do suszarek
Akcesoria do suszarek
Zobacz produkty
Falownice
Falownice
Zobacz produkty
Golarki
Golarki
Zobacz produkty
Karbownice
Karbownice
Zobacz produkty
Lokownice
Lokownice
Zobacz produkty
Zobacz więcej
Wizaż
Paznokcie
Żele do paznokci
Lakiery hybrydowe
Lakiery do paznokci
Pielęgnacja do paznokci
Bazy i topy do paznokci
więcej...
+4
Szkolenia
Marki
Promocje
Outlet
Hot deal
Kategorie
Kosmetyki
Koloryzacja
Pielęgnacja
Stylizacja
Ondulacja
Prostowanie i wygładzanie
Kosmetyki dla dzieci
Zestawy kosmetyków
Ciało
Barber
Broda i wąsy
Kosmetyki barberskie do włosów
Narzędzia barberskie
Wyposażenie barberskie
Akcesoria
Folie aluminiowe
Peleryny
Ręczniki
Klipsy i wsuwki
Czepki
Fartuchy
Głowy treningowe
Szczotki-karkówki
Kokówki
Miseczki
Papierki i bibuły
Pędzelki
Pędzle
Pompki
Rękawiczki
Rozpylacze
Statywy
Wagi
Wałki i papiloty
Wypełniacze
Pozostałe akcesoria
Czasopisma
Narzędzia
Dezynfekcja
Szczotki
Grzebienie
Nożyczki
Degażówki
Brzytwy
Etui
Wyposażenie
Zestawy grzebieni
Zestawy szczotek
Zestawy nożyczek
Sprzęt elektryczny
Suszarki
Maszynki
Prostownice
Lokówki
Falownice
Golarki
Karbownice
Lokownice
Noże do maszynek
Pielęgnice
Suszarko-lokówki
Trymery
Zestawy sprzętu elektrycznego
Akcesoria do suszarek
Nasadki do sprzętu elektrycznego
Pozostały sprzęt elektryczny
Wizaż
Paznokcie
Szkolenia
inne
Marki
Promocje
Outlet
Hot Deal
O nas
Kontakt
Program partnerski
Regulamin sklepu
Strona główna
Regulamin sklepu
Regulamin sklepu
I. Postanowienia ogólne
Platforma internetowa Fale Loki Koki, działająca pod adresem www.falelokikoki.pl (dalej: „Platforma Fale Loki Koki”), prowadzona jest przez Polwell sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ołowianej 12 w Bydgoszczy (85-461), wpisaną do rejestru przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000174805, NIP: 9671171532, REGON: 093144028, BDO: 000004260 o kapitale zakładowym w wysokości 8.000.000,00 PLN (dalej: „Polwell”).
Niniejszy Regulamin (dalej: „Regulamin”) określa ogólne warunki sprzedaży prowadzonej przez Polwell za pośrednictwem Platformy Fale Loki Koki, a także określa zasady i warunki świadczenia usług dostępnych w ramach funkcjonalności oferowanych za pośrednictwem Platformy Fale Loki Koki. Regulamin skierowany jest przede wszystkim do Przedsiębiorców i określa zasady i tryb zawierania z Przedsiębiorcą Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Platformy Fale Loki Koki (dalej „Umowa”).
Osoba korzystająca z Platformy www.falelokikoki.pl oraz dostępnych funkcjonalności (dalej: Użytkownik”) zobowiązana jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
Klientem dokonującym zakupu Towaru za pośrednictwem Platformy Fale Loki Koki (dalej: „Klient”) może być:
osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną dokonująca we własnym imieniu nabycia Towaru w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, której przedmiotem jest świadczenie usług fryzjerskich, odsprzedaż Produktów fryzjerskich (dalej: „Przedsiębiorca”).
osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, o ile umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dalej: „Przedsiębiorca uprzywilejowany”). O tym, czy dana działalność ma charakter zawodowy decydują kryteria: prowadzenie danej działalności w sposób stały, regularny, podporządkowanie regułom opłacalności i zysku lub zasadzie racjonalności gospodarowania.
osoba fizyczna prowadząca we własnym imieniu działalność nieewidencjonowaną, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz.U z 2018 r, poz. 646 z późn.zm.) w zakresie świadczenia usług fryzjerskich dokonująca nabycia Towaru w celu związanym bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością nieewidencjonowaną (dalej: „Działalność nieewidencjonowana”).
Przedstawione za pośrednictwem Platformy Fale Loki Koki informacje na temat produktów (dalej: „Towary” lub „Produkty”) nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie kierowane do Klientów zaproszenie do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
Umowa sprzedaży Towarów oferowanych za pośrednictwem Platformy Fale Loki Koki zostaje zawarta z chwilą przyjęcia i potwierdzenia przez Polwell zamówienia.
Złożone przez Klienta zamówienie zostanie przyjęte i zrealizowane pod warunkiem, że Towar jest dostępny w magazynie lub u dostawcy Polwell. W przypadku niedostępności Towarów, Polwell zamieszcza o tym stosowną informację na stronie internetowej Platformy Fale Loki Koki przy opisie danego Towaru, przy czym brak takiej informacji na stronie internetowej Platformy Fale Loki Koki nie oznacza, że dany Towar jest na pewno dostępny.
Do korzystania z Platformy Fale Loki Koki, w tym przeglądania asortymentu Platformy Fale Loki Koki oraz składania zamówień na Towary, niezbędne jest: a) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari, b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
Niedopuszczalne jest umieszczanie przez Użytkownika na Platformie www.falelokikoki.pl treści sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc, uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe oraz naruszających zasady etykiety.
Reklamacje dotyczące funkcjonowania Platformy www.falelokikoki.pl oraz usług świadczonych drogą elektroniczną powinny być zgłaszane za pośrednictwem poczty elektronicznej: platforma@falelokikoki.pl.
Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Korzystanie z Platformy www.falelokikoki.pl oraz rejestracja na stronie są nieodpłatne.
Przeglądanie asortymentu Platformy Fale Loki Koki nie wymaga rejestracji. Składanie zamówień na Towary znajdujące się w asortymencie Platformy Fale Loki Koki możliwe jest po zarejestrowaniu się Użytkownika w Serwisie albo przez podanie danych umożliwiających realizację zamówienia bez rejestracji.
II. Rejestracja Konta Klienta
W celu rejestracji należy wypełnić Formularz Rejestracji poprzez uzupełnienie wszystkich pól Formularza Rejestracji oznaczonych jako wymagane, w szczególności wpisując:
w celu rejestracji i utworzenia Konta dla Przedsiębiorcy: pełną nazwę firmy oraz dane adresowe jej siedziby (ulica, numer budynku i lokalu, miejscowość, kod pocztowy), numer telefonu, NIP, a także dane osoby zakładającej Konto w imieniu Przedsiębiorcy (imię i nazwisko, służbowy adres poczty elektronicznej, służbowy numer telefonu), będącej Przedstawicielem Przedsiębiorcy, a następnie wybrać opcję „kupuję jako Klient” oraz ustawić indywidualne Hasło i powtórzyć je w odrębnym polu.
Po wypełnieniu Formularza Rejestracji oraz naciśnięciu na przycisk „Potwierdź rejestrację”, na podany w Formularzu Rejestracji adres poczty elektronicznej (adres e-mail), niezwłocznie zostanie wysłana przez Polwell wiadomość elektroniczna potwierdzająca rejestrację na Platformie i utworzenie Konta, w której Sprzedawca prześle na Trwałym Nośniku informację zawierającą potwierdzenie warunków umowy o Usługę Elektroniczną „Konto”. Ponadto, Polwell utrwala, zabezpiecza i udostępnia Klientowi treść zawartej umowy o Usługę Elektroniczną „Konto” przez utrwalenie i zabezpieczenie w systemie informatycznym Platformy.
Akceptacja Regulaminu Platformy Fale Loki Koki jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta Klienta i/lub w celu złożenia przez Klienta Zamówienia.
Użytkownik Platformy może w każdej chwili i bez podania przyczyny usunąć konto. W celu usunięcia Konta Klienta należy wysłać wiadomość z prośbą o usunięcie konta na adres:
platforma@falelokikoki.pl
. Korespondencja powinna być przekazana z adresu e-mail aktualnie zarejestrowanego przez Klienta na Platformie Fale Loki Koki.
III. Towar i jego cena
Polwell zamieszcza wszelkie informacje dotyczące istotnych właściwości Towarów, w tym ich ceny, na stronie internetowej Platformy Fale Loki Koki przy opisie danego Towaru.
Do sprzedaży, w tym sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba Towarów, co skutkuje realizacją zamówień według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania się zapasów danego Towaru. W przypadku ewentualnego potwierdzenia przyjęcia zamówienia pomimo wyczerpania się zapasu, zastosowanie ma pkt I.7 zdanie drugie.
W przypadku niedostępności Towarów (wyczerpania), Polwell zamieszcza o tym stosowną informację na stronie internetowej Platformy Fale Loki Koki przy opisie danego Towaru.
Wszystkie ceny Towarów zamieszczone na stronie internetowej Platformy Fale Loki Koki podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Do danego zamówienia zastosowanie ma cena uwidoczniona na Platformie Fale Loki Koki w chwili jego złożenia.
IV. Zawarcie umowy sprzedaży
Klient ma możliwość złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży 24h na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem Platformy.
W celu złożenia Zamówienia, Klient powinien zalogować się do Konta lub złożyć Zamówienie bez logowania, skompletować zamówienie, wybierając Towar, którym jest zainteresowany, zgodnie z jego opisem i ceną, poprzez naciśnięcie na przycisk „Do Koszyka” pod danym Towarem prezentowanym na Platformie, wypełnić Formularz Zamówienia, a następnie zatwierdzić i złożyć Zamówienie przez naciśnięcie na przycisku „Potwierdź zakup”.
Podczas składania Zamówienia (w „Koszyku”), Klient wypełnia Formularz Zamówienia, w którym:
wskazuje wybrany Towar, w szczególności jego rodzaj i ilość;
potwierdza aktualność danych jako Klienta, danych do faktury lub innego dokumentu sprzedaży, albo dokonuje ich aktualizacji. W przypadku Klientów, którzy nie posiadają konta na Platformie, koniecznie jest wprowadzenia danych potrzebnych do realizacji Zamówienia;
wskazuje adres, na jaki ma być dostarczony Towar (albo potwierdza aktualność danych adresowych do dostarczenia Towaru zapisanych w danych Konta);
wybiera sposób dostawy;
wybiera sposób płatności.
Klient jest każdorazowo informowany o łącznej cenie (wraz z podatkami) Towaru będącego przedmiotem Zamówienia oraz o opłacie za jego dostarczenie na Platformie w trakcie składania Zamówienia, w tym także bezpośrednio przed złożeniem Zamówienia.
Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wypełnieniu w „Koszyku” Formularza Zamówienia, składa Zamówienie przez wysłanie Formularza Zamówienia do Polwell przez naciśnięcie na przycisk „Potwierdź zakup” na Platformie. Złożenie Zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
Złożenie Zamówienia stanowi przekazanie Polwell przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży Towaru będącego przedmiotem Zamówienia.
Po złożeniu Zamówienia Polwell niezwłocznie wysyła, na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) Klienta, wiadomość elektroniczną potwierdzającą otrzymanie Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji, co stanowi oświadczenie Polwell o akceptacji oferty, o której mowa w punkcie 6. powyżej.
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości potwierdzającej otrzymanie Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji zostaje zawarta Umowa Sprzedaży. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie i zabezpieczenie treści Umowy Sprzedaży następuje przez przesłanie wiadomości elektronicznej potwierdzającej otrzymanie Zamówienia i przyjęcie Zamówienia do realizacji.
V. Termin i sposób dostarczenia
Polwell zobowiązuje się dostarczyć zamówiony przez Klienta Towar do miejsca wybranego przez Klienta w terminie nieprzekraczającym 7 (siedmiu) dni roboczych od dnia przyjęcia przez Polwell zamówienia złożonego przez Klienta zgodnie z pkt IV; względnie od momentu otrzymania przez Polwell od Klienta zapłaty za Towar wraz z kosztami przesyłki (jeżeli są należne) – w przypadku płatności z góry, jednakże Towar standardowo jest dostarczany w czasie 1 (jednego) lub 2 (dwóch) dni roboczych od momentu przyjęcia Zamówienia.
Przesłanie Towaru jest realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Polwell nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Towaru lub opóźnienie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
Dostawa Towaru odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
VI. Koszty przesyłki
Koszty przesyłki Towaru zakupionego na Platformie Fale Loki Koki są uzależnione od wartości zamówionego Towaru i są uiszczane w formie zryczałtowanej.
Koszty dostawy:
WARUNKI I KOSZTY DOSTAW
KLIENT
FORMA WYSYŁKI
WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA
KOSZT WYSYŁKI
PACZKA (kurier, paczkomat)
< 299,99 zł
9,90 zł
> 300,00 zł
GRATIS
W przypadkach wyjątkowych, w których istnieje konieczność obciążenia Klienta kosztami przesyłki Towaru odmiennie niż zastrzeżono w pkt VI.1, koszty takie będą odpowiednio przedstawiane Klientowi przez wyświetlenie stosownej informacji na stronie internetowej Platformy Fale Loki Koki, nie później niż przed złożeniem przez niego zamówienia.
W przypadkach, kiedy z przyczyn technicznych lub logistycznych dostarczenie Towaru odbywa się w kilku partiach, Klient ponosi opłatę z tytułu kosztów przesyłki Towaru za każdą paczkę oddzielnie.
VII . Zasady płatności za towar
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówiony Towar:
płatność za pobraniem gotówką lub kartą płatniczą (w zależności od możliwości firmy kurierskiej) przy odbiorze Towaru,
płatność poprzez serwis Przelewy24,
przelew bankowy na konto Polwell,
Bezpośrednie przelewy należy dokonywać na następujące dane:
PKO BP S.A.
71 1020 1475 0000 8502 0066 5182
Polwell sp. z o.o.
ul. Ołowiana 12
85-461 Bydgoszcz
W tytule należy podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko.
Od formy płatności uzależniona jest realizacja zamówienia Klienta:
w przypadku zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem serwisu Przelewy24, realizacja rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności w systemie informatycznym Polwell,
w przypadku zamówienia płatnego za pobraniem, realizacja rozpoczyna się po tym, jak Polwell sprawdzi poprawność danych Klienta.
Polwell zastrzega sobie prawo wykluczenia w konkretnym przypadku określonej formy płatności, w szczególności ze względu na wysokość należności za zamówiony Towar, o czym Klient zostanie poinformowany przed przyjęciem zamówienia.
Akceptowanie sposobów zapłaty określonych w pkt 1.1. – 1.2., nie oznacza, że Polwell świadczy usługi odnośnie tych sposobów zapłaty – warunki świadczenia takich usług określa stosunek prawny pomiędzy Klientem a usługodawcą obsługującym dany sposób płatności, np. bankiem, instytucją płatniczą itp.
VIII. Faktury
Faktury i korekty, potwierdzenie sprzedaży dokumentujące zbycie Towaru na rzecz Klienta za pośrednictwem Platformy Fale Loki Koki będą przesyłane przez Polwell do Klienta w formie elektronicznej.
IX. Prawo odstąpienia od umowy
Prawo do odstąpienia od umowy na zasadach opisanych w niniejszym punkcie IX oraz wynikających z ustawy o prawach konsumenta przysługuje osobie fizycznej zawierającej z Polwell umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Osoba spełniająca powyższe kryteria, może odstąpić od umowy sprzedaży Towaru zakupionego na Platformie Fale Loki Koki bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku umowy sprzedaży, obejmującej wiele Towarów, które są dostarczane partiami lub częściami, Klient może odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części.
W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru zgodnie z pkt. IX.1 Klient może wypełnić formularz elektroniczny zwrotu dostępny pod adresem
www.falelokikoki.pl/odstapienie
W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Klient zwraca Towar na adres: Polwell Sp. z o.o. ul. Ołowiana 12 85-461 Bydgoszcz
Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu Towaru na odpowiedni, wskazany powyżej adres, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient odstąpił od umowy sprzedaży Towaru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed upływem tego terminu. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu takiego Towaru (koszty przesyłki związanej ze zwrotem Towaru). Prosimy o uzgodnienie terminu odbioru bezpośrednio pod numerem telefonu: 732 081 188 (z tel. stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z tel. komórkowych w. taryfy operatora).
Z zastrzeżeniem pkt IX.6 poniżej, Polwell zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru, zwrócić Klientowi uiszczoną przez niego cenę za Towar wraz z kosztami dostawy Towaru (jeśli te zostały przez Klienta zapłacone). Zwrot należności nastąpi na rachunek podany przez Klienta w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Polwell Towaru, o czym Polwell poinformuje Klienta drogą e-mailową.
Zwrot jest możliwy, jeśli Towar jest zwracany w stanie niezmienionym. Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem Towaru, stanowiące następstwo odstąpienia przez Klienta od umowy sprzedaży, ponosi Klient.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi m.in. w odniesieniu do umów:
w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
w których przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
O ile to możliwe, zwrotu Towaru należy dokonać wraz ze wszystkimi dokumentami dołączonymi do Towaru, w tym fakturą VAT oraz potwierdzeniem sprzedaży, jeżeli zostały one wystawione na rzecz Klienta, a także w oryginalnym opakowaniu.
Dokumenty, pomocne dla dokonania zwrotu Towaru w trybie określonym w niniejszym punkcie (formularz oświadczenia o odstąpieniu), znajdują się w przesyłce Towaru.
Wszelkie pytania dotyczące realizacji prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru, należy kierować do centrum serwisowego Platformy Fale Loki Koki e-mail’owo na adres:
platforma@falelokikoki.pl
, bądź dzwoniąc na Infolinię o numerze:
+48 732 081 188
, pon. – piat. w godz. 8:30 – 16:30 (z telefonu stacjonarnego opłata jak za połączenie lokalne, z telefonu komórkowego – opłata według taryfy danego operatora).
X. Reklamacje
Polwell jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Klientowi Towar bez wad fizycznych i prawnych.
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Do postępowania w zakresie zgłoszonych reklamacji znajdują zastosowanie postanowienia art. 556 i następne Kodeksu cywilnego.
Klienci powinni kierować ewentualne reklamacje: e-mail’em na adres:
platforma@falelokikoki.pl
z dopiskiem „Polwell sp. z o.o. Platforma – centrum serwisowe sklepu” lub Klienci mogą także kierować pytania dotyczące przysługujących im praw i obowiązków związanych z reklamacjami, dzwoniąc na Infolinię o numerze:
+48 732 081 188
pon. – piat. w godz. 8:30 – 16:30 (z telefonu stacjonarnego opłata jak za połączenie lokalne, z telefonu komórkowego – opłata według taryfy danego operatora).
O ile to możliwe, w przypadku, gdy Towar składa się z kilku pojedynczych elementów, przed odesłaniem należy przywrócić go do stanu, w jakim został dostarczony oraz włożyć do oryginalnego opakowania, a także dołączyć całą dokumentację, w szczególności – gwarancyjną i serwisową.
Odpowiedzialność Polwell względem Klienta, który nabywa Towar jest ograniczona do kwoty, jaką Klient zapłacił za objęty reklamacją Produkt i kwoty stanowiącej równowartość kosztów jego dostawy – w przypadku, gdy przedmiotem reklamacji jest również dostawa.
Skorzystanie przez Klienta z rękojmi nie ogranicza możliwości skorzystania z uprawnień opisanych w poniższym pkt XI, o ile ujawnione przez Klienta wady Towaru podlegają ochronie
XI. Gwarancja
Z zastrzeżeniem, że dokument gwarancyjny został załączony bezpośrednio do Towaru i nie stanowi inaczej, Polwell zwany w dalszej części niniejszego punktu XI „Gwarantem”, gwarantuje sprawne działanie Towaru oznaczonego logo gwarancyjnym umieszczonym na opakowaniu Towaru zgodnie z jego cechami użytkowymi, sprzedanego przez Gwaranta na rzecz Klienta (w dalszej części zwanego „Reklamującym”) za pośrednictwem Platformy Fale Loki Koki zgodnie z pkt I.3 oraz pkt I.4 – w okresie gwarancji wskazanym w dokumencie gwarancyjnym załączonym do Towaru (okres gwarancji różni się w zależności od rodzaju Towaru). Ujawnione w tym czasie niesprawne działanie Towaru, niezawinione przez Klienta, będzie usuwane bezpłatnie poprzez dokonanie naprawy przez serwis gwarancyjny, a gdy naprawa nie będzie możliwa, Polwell wymieni wadliwy Towar na nowy. Towar zakupiony w inny sposób, niż opisany w zdaniu poprzedzającym lub nieoznaczony stosownym logo gwarancyjnym na opakowaniu, bądź do którego nie został załączony dokument gwarancji, nie jest objęty ochroną gwarancyjną na podstawie niniejszego oświadczenia Gwaranta.
Zakres terytorialny ochrony gwarancyjnej stanowi obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
Dla sprawnego rozpatrzenia reklamacji jako uprawnienia gwarancyjnego wymagane jest dostarczenie przez Reklamującego Towaru wraz z kartą gwarancyjną, a w szczególności wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało oznaczenie Klienta (imię i nazwisko) oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail), datę jego zakupu (np. kopię dowodu zakupu), opis wady oraz datę jej stwierdzenia. Reklamujący powinien dostarczyć Towar do Gwaranta bądź innego miejsca ustalonego z konsultantami Polwell obsługującymi Infolinię 732 081 188. W razie braku zasadności reklamacji (Towar sprawny bądź jego wada nie jest objęta ochroną gwarancyjną) Gwarant poucza Reklamującego o czynnościach koniecznych do zgodnego z przeznaczeniem użytkowania Towaru oraz – w zależności od oświadczenia Reklamującego zawartego w Protokole Reklamacji – zwraca Towar bez naprawy na adres Reklamującego bądź dokonuje oszacowania kosztów naprawy, pokrywając wynikłe z tego powodu – odpowiednio – koszty transportu bądź ekspertyzy technicznej.
W terminie do 14 (czternastu) dni roboczych Reklamujący zostanie powiadomiony o przyjęciu lub powodach odrzucenia reklamacji gwarancyjnej. Naprawa zostanie wykonana w terminie do 21 (dwudziestu jeden) dni roboczych od daty dostarczenia Towaru do centrum serwisowego Gwaranta. Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności sprowadzenia części spoza terytorium Polski.
Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których wykonania Klient zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt, np.: sprawdzenie działania, konserwacja, wymiana baterii, itp.
Gwarancją nie są objęte:
mechaniczne uszkodzenia Towaru i wywołane nimi niesprawne jego działanie,
czyszczenie Towaru,
uszkodzenia i niesprawne działanie Towaru wynikłe z:
niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji,
samowolnych (dokonywanych przez Klienta, nieautoryzowany serwis lub inne nieupoważnione osoby) napraw, przeróbek lub innych zmian konstrukcyjnych,
użytkowania Towaru niesprawnego, powodującego powiększenie uszkodzeń,
Towar, z którego został usunięty numer seryjny umożliwiający jego identyfikację, o ile był na nim zamieszczony,
akcesoria (materiały eksploatacyjne) do Towaru, a także takie jego części, które ulegają zużyciu; takie części można zamówić telefonicznie pod numerem Infolinii podanym w poniższym pkt XI.9.
Ponowne reklamowanie Towaru uznanego po przeprowadzeniu ekspertyzy technicznej za sprawny, a zgłaszanego jako niesprawny z tego samego powodu co przy pierwszej reklamacji, daje Gwarantowi uprawnienie do obciążenia Reklamującego dodatkowymi kosztami ekspertyzy technicznej, a także kosztami przysłania lub transportu takiego Towaru z/do centrum serwisowego.
Naprawy Towaru (sprzętu) niepodlegającego ochronie gwarancyjnej można zlecić odpłatnie centrum serwisowemu Gwaranta (cena odpowiada naliczanym indywidualnie kosztom własnym).
W celu uzyskania dodatkowych informacji o Towarze, zamówienia akcesoriów do Towaru lub uzyskania informacji o zakresie ochrony gwarancyjnej (w szczególności – warunkach serwisu gwarancyjnego), należy kontaktować się telefonicznie z Infolinią o numerze:
+48 732 081 188
, pon. – piat. w godz. 8:30 – 16:30 (z telefonu stacjonarnego opłata jak za połączenie lokalne, z telefonu komórkowego – opłata według taryfy danego operatora), tudzież za pośrednictwem e-mail:
platforma@falelokikoki.pl
.
Postanowienia niniejszego punktu XI. Gwarancja stosuje się, o ile dokument gwarancyjny załączony do Towaru nie stanowi inaczej.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Reklamującego (Klienta) wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
XII. Dane osobowe
Administratorem danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem Platformy Fale Loki Koki, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane osobowe, jest Polwell Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ołowianej 12 w Bydgoszczy.
Szczegółowe informacje na temat przetrwania danych osobowych znajdują̨ się w „Polityce prywatności” Platformy Fale Loki Koki dostępnej na stronie
www.falelokikoki.pl
XIII. Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2020.344 t.j.); przepisy ustawy Prawo przedsiębiorców z dnia 6 marca 2018 r. (Dz. U. 2018 r., poz. 646 z późn. zm); przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U.2014 r, poz.827 z późn. zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Polwell zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu z ważnych przyczyn, obejmujących:
– zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakim jest to konieczne do dostosowania postanowień Regulaminu do nowych przepisów prawa,
– zmiany oraz aktualizacji danych dotyczących Platformy Fale Loki Koki, w tym w szczególności firmy, danych teleadresowych, formy prawnej właściciela Platformy, w zakresie w jakim jest to konieczne do dostosowania postanowień Regulaminu do wymogów prawnych,przy czym – wszelkie zmiany obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie www.falelokikoki.pl, jednakże wyłącznie w odniesieniu do zamówień, które zostaną złożone po wprowadzeniu zmiany, zaś w stosunku do zamówień złożonych przed zmianą mają zastosowanie postanowienia dotychczasowe.
O zmianie treści Regulaminu Polwell poinformuje Użytkowników poprzez zamieszczenie informacji na stronie www.falelokikoki.pl oraz w przypadku zarejestrowanych Klientów poprzez przesłanie informacji o zmianie na adres e-mail podany podczas procesu rejestracji Konta Klienta. Zmiany regulaminu wchodzą w życie po upływie 7 dni od dnia ich opublikowania.
Spory wynikające z umów zawartych zgodnie z niniejszym Regulaminem rozstrzyga sąd powszechny właściwy dla siedziby Polwell. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Przedsiębiorcy uprzywilejowanego i Działalności nieewidencjonowanej, w przypadku których właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach ogólnych.
Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2021 roku.
Jak kupować
Regulamin sklepu
Polityka prywatności i polityka plików cookies
Warunki i koszty dostaw
Reklamacje i zwroty
Ogólne warunki promocji
Odbiór zużytego sprzętu