Warunki i koszty dostaw
- Zamówienie jest dostarczane na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Względem Przedsiębiorców dostawa Towarów może być płatna na zasadach i w wysokości określonej w Zamówieniu.
- Dostawa Towarów odbywa się za pośrednictwem Przewoźnika, tj. za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Paczkomatem.
- Z chwilą wydania Towarów będących przedmiotem Zamówienia złożonego przez Przedsiębiorcę Przewoźnikowi, przechodzą na Przedsiębiorcę korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy.
- Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu w opisie Towaru informuje Przedsiębiorcę na prawach konsumenta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru.
- Dostawa Towarów względem Przedsiębiorcy nastąpi w terminie wskazanym przez Sprzedawcę.
- Dostawa względem Przedsiębiorcy jest realizowana w Dni robocze. Sprzedawca może indywidualnie ustalić z Przedsiębiorcą dostawę również w dni inne niż Dni robocze.
- Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z pkt. VII ppkt. 2.
- Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
- Przyjmuje się, że osoba odbierająca Towary w imieniu Przedsiębiorcy, jest osobą upoważnioną przez niego do dokonania odbioru dostawy i podpisania się w jego imieniu na dokumencie dostawy, jak również dokonania innych czynności z tym związanych.
- Przedsiębiorca, po otrzymaniu dostawy Towarów zobowiązany jest sprawdzić ich stan. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub innych zastrzeżeń podczas odbioru Towaru przez Przedsiębiorcę, należy sporządzić w obecności Przewoźnika protokół zastrzeżeń, określając precyzyjnie ilość i rodzaj Towarów oraz ich uszkodzenia zgodnie z procedurą obowiązującą u danego Przewoźnika.
- Względem Przedsiębiorców, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działania Przewoźnika.
- Sprzedawca nie odpowiada za szkody wynikłe z niepoprawności lub niekompletnych danych podanych przez Przedsiębiorcę w trakcie składania Zamówienia, a także spowodowanych przez błędne podanie danych kontaktowych lub adresu odbioru.
- W przypadku jednokrotnego nieodebrania przez Przedsiębiorcę Zamówionych Towarów, jeżeli były one dostarczane za pośrednictwem Przewoźnika, Sprzedawca może według swojego wyboru wyznaczyć Przedsiębiorcy inny termin odbioru lub dostawy Zamówienia lub rozwiązać Umowę w trybie natychmiastowym z Przedsiębiorcą lub odstąpić od Umowy, na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie. Ponadto Przedsiębiorca jest zobowiązany do zapłaty kosztów poniesionych przez Sprzedawcę z tytułu nieodebrania Towarów, o którym mowa w niniejszym podpunkcie oraz kosztu wysyłki Towaru.
- Przedsiębiorca, zobowiązuje się do zapłaty wszelkich kosztów poniesionych przez Sprzedawcę z tytułu nieodebrania Zamówionych Towarów przez Przedsiębiorcę.
- Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu.
POLSKA
Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
Przewoźnik
Forma wysyłki
Wartość zamówienia (brutto)
Koszt wysyłki (brutto)
Kurier
< 300 zł
≥ 300 zł
9,90 zł
GRATIS
Kurier
< 300 zł
≥ 300 zł
9,90 zł
GRATIS
Kurier
< 300 zł
≥ 300 zł
9,90 zł
GRATIS
Paczkomat
< 300 zł
≥ 300 zł
9,90 zł
GRATIS
Paleta
< 300 zł
≥ 300 zł
120 zł
GRATIS