-
Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
-
Klient będący Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie
stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Pouczenie dotyczące odstąpienie od umowy sprzedaży towaru udostępnione jest na stronie Sklepu dostępnej
tutaj.
-
Przedsiębiorca na prawach konsumenta może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze
wzoru oświadczenia udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu dla towarów dostępnej
tutaj.
-
Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
-
Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Przedsiębiorcę na prawach konsumenta
prześle na adres poczty elektronicznej Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
-
Prawo do odstąpienia od Umowy przez Przedsiębiorcę na prawach konsumenta jest wyłączone w przypadku:
-
Umowy o świadczenie usług, za które Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny,
jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
-
świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
-
Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli,
i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
-
Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według
specyfikacji Przedsiębiorcy na prawach konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
-
Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
-
Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić
ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
-
Umowy, w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
-
Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie
może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
-
Umowy, w której Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy
lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Przedsiębiorca na prawach konsumenta żądał,
lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Przedsiębiorcy
na prawach konsumenta w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
-
Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;
-
Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
-
Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z
wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
-
Umowy o dostarczanie Treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny,
jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
a Sprzedawca przekazał Przedsiębiorcy na prawach konsumenta potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta;
-
Pozostałe wyjątki od prawa do odstąpienia od Umowy zostały wskazane w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta.
-
W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym,
chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru,
cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
-
Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Przedsiębiorcy na prawach konsumenta odstąpieniu od Umowy
zwróci Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności
przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba, że Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyrazi zgodę
na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Przedsiębiorcy na prawach konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się
ze zwrotem płatności otrzymanych od Przedsiębiorcy na prawach konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Przedsiębiorcę na
prawach konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego,
które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar od Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
-
Jeżeli Przedsiębiorca na prawach konsumenta wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę,
Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Przedsiębiorcy na prawach konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
-
Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.
-
Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi
-
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar zgodny z Umową.
-
Sprzedawca odpowiada z tytułu niezgodności Towaru z umową na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta wobec Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. Rękojmia wobec Przedsiębiorców jest wyłączona.
-
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu,
należy kierować na adres POLWELL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
ul. Ołowiana 12, 85-461 Bydgoszcz, na adres poczty elektronicznej: bok@falelokikoki.pl,
numer telefonu +48 732 081 188.
-
Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączyć do niego dowód zakupu i złożyć reklamację
tutaj lub dołączyć do przesyłki wypełniony formularz reklamacyjny znajdujący się tutaj. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
-
W przypadku urządzeń marki DYSON, obowiązuje serwis producenta. Zgłoszenia przyjmuje infolinia pod numerem telefonu 800 702 025.
Zalecana jest rejestracja urządzenia na stronie: www.dyson.pl/wsparcie/zarejestruj-urzadzenie.
-
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.
-
W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie,
nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
-
Jakakolwiek odpowiedzialność Sprzedawcy wynikająca z Umowy sprzedaży czy świadczenia Usług na rzecz Przedsiębiorcy jest ograniczona
do połowy kwoty wynikającej z ostatniego złożonego przez Przedsiębiorcę Zamówienia, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych
-
Przedsiębiorcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Sprzedawcy z tytułu roszczeń osób trzecich wynikających z używania Towarów.
-
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
-
Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać
pisemnie na adres: POLWELL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Ołowiana 12, 85-461 Bydgoszcz, na adres poczty
elektronicznej: bok@falelokikoki.pl , numer telefonu +48 732 081 188 .
-
Reklamacji Klient może sformułować samodzielnie podając swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
-
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku braków w reklamacji
Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.