Platforma dedykowana Fryzjerom
Kontakt
Sklepy
Zaloguj
Koszyk pusty
Kosmetyki
Koloryzacja
Farby
Rozjaśniacze
Utleniacze
Pielęgnacja koloryzująca
Koloryzatory
Pokaż wszystkie
Pielęgnacja
Szampony
Odżywki do wlosów
Maski do włosów
Kuracje i zabiegi
Olejki i serum
Pokaż wszystkie
Stylizacja
Lakiery
Pianki
Termoochrona
Pasty
Balsamy do stylizacji
Pokaż wszystkie
Ondulacja
Ondulacja trwała
Ondulacja półtrwała
Neutralizatory
Pokaż wszystkie
Prostowanie i wygładzanie
Prostowanie trwałe
Wygładzanie trwałe
Pielęgnacja po zabiegach
Pokaż wszystkie
Kosmetyki dla dzieci
Zestawy kosmetyków
Ciało
Zobacz całą kategorię
BARBER
Broda i wąsy
Lotiony barberskie
Talki
Pomady dla barberów
Olejki do brody
Balsamy do brody
Pokaż wszystkie
Kosmetyki barberskie do włosów
Szampony dla barberów
Pozostałe kosmetyki barberskie
Pokaż wszystkie
Narzędzia barberskie
Pędzle do golenia
Grzebienie barberskie
Szczotki do brody
Szczotki-karkówki barberskie
Brzytwy barberskie
Pokaż wszystkie
Wyposażenie barberskie
Zobacz całą kategorię
DEZYNFEKCJA
Dezynfekcja do powierzchni i sprzętu
Dezynfekcja do rąk i skóry
Maseczki i przyłbice
Sprzęt do utrzymania czystości
Urządzenia do dezynfekcji
Zobacz całą kategorię
AKCESORIA
Folie aluminiowe
Peleryny fryzjerskie
Rękawiczki
Klipsy i wsuwki
Czepki
Fartuchy
Głowy treningowe
Kokówki
Zobacz całą kategorię
NARZĘDZIA
Szczotki
Grzebienie
Nożyczki
Degażówki
Brzytwy
Etui
Zestawy szczotek
Zestawy nożyczek
Zobacz całą kategorię
SPRZĘT ELEKTRYCZNY
Suszarki
maszynki
Prostownice
Lokówki
Akcesoria do suszarek
Falownice
Golarki
Karbownice
Zobacz całą kategorię
Marki
Kosmetyki do włosów łączą w sobie doskonałą jakość i bogactwo składników naturalnego pochodzenia.
Hiszpańskiej marka Montibello dla której piękno ma ogromne znaczenie przy tworzeniu innowacyjnych i świetnie dopasowanych profesjonalne kosmetyki do włosów.
Mila Pro to polska marka fryzjerska z europejskim doświadczeniem. Oferuje kosmetyki oparte o innowacyjne technologie, które idealnie dostosowują się do potrzeb współczesnego rynku fryzjerskiego.
Prawdziwe piękno tkwi w prostocie. Solfine to wysokiej jakości profesjonalne produkty fryzjerskie, których ojczyzną jest słoneczna Italia.
Subrina Professional to słoweńska marka, która łączy tradycję ze współczesną technologią, a wynikiem są nowoczesne, profesjonalne produkty do koloryzacji, pielęgnacji oraz stylizacji włosów.
Zobacz wszystkie Marki
Promocje
Outlet
Hot Deal
Kategorie
Kosmetyki
Koloryzacja
Pielęgnacja
Stylizacja
Ondulacja
Prostowanie i wygładzanie
Kosmetyki dla dzieci
Zestawy kosmetyków
Ciało
Barber
Broda i wąsy
Kosmetyki barberskie do włosów
Narzędzia barberskie
Wyposażenie barberskie
Dezynfekcja
Dezynfekcja do powierzchni i sprzętu
Dezynfekcja do rąk i skóry
Maseczki i przyłbice
Sprzęt do utrzymania czystości
Urządzenia do dezynfekcji
Akcesoria
Folie aluminiowe
Peleryny
Rękawiczki
Klipsy i wsuwki
Czepki
Fartuchy
Głowy treningowe
Kokówki
Miseczki
Papierki i bibuły
Pędzelki
Pompki
Ręczniki
Rozpylacze
Szczotki-karkówki
Statywy
Wagi
Wałki i papiloty
Wypełniacze
Pozostałe akcesoria
Narzędzia
Szczotki
Grzebienie
Nożyczki
Degażówki
Brzytwy
Etui
Zestawy szczotek
Zestawy nożyczek
Zestawy grzebieni
Wyposażenie
Sprzęt elektryczny
Suszarki
Maszynki
Prostownice
Lokówki
Akcesoria do suszarek
Falownice
Golarki
Karbownice
Lokownice
Nasadki do sprzętu elektrycznego
Noże do maszynek
Pielęgnice
Suszarko-lokówki
Trymery
Zestawy sprzętu elektrycznego
Pozostały sprzęt elektryczny
inne
Sklepy
Outlet
Promocje
Hot Deal
Artego
Montibello
Mila Professional
Subrina
Solfine
Wszystkie marki
Reklamacje i zwroty
Strona główna
Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
I. Prawo odstąpienia od umowy
Prawo do odstąpienia od umowy na zasadach opisanych w niniejszym punkcie IX oraz wynikających z ustawy o prawach konsumenta przysługuje osobie fizycznej zawierającej z Polwell umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Osoba spełniająca powyższe kryteria, może odstąpić od umowy sprzedaży Towaru zakupionego na Platformie Fale Loki Koki bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku umowy sprzedaży, obejmującej wiele Towarów, które są dostarczane partiami lub częściami, Klient może odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części.
W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru zgodnie z pkt. IX.1 Klient może wypełnić formularz elektroniczny zwrotu dostępny pod adresem
www.falelokikoki.pl/odstapienie
W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Klient zwraca Towar na adres: Polwell Sp. z o.o. ul. Ołowiana 12 85-461 Bydgoszcz
Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu Towaru na odpowiedni, wskazany powyżej adres, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient odstąpił od umowy sprzedaży Towaru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed upływem tego terminu. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu takiego Towaru (koszty przesyłki związanej ze zwrotem Towaru). Prosimy o uzgodnienie terminu odbioru bezpośrednio pod numerem telefonu: 732 081 188 (z tel. stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne, z tel. komórkowych w. taryfy operatora).
Z zastrzeżeniem pkt IX.6 poniżej, Polwell zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru, zwrócić Klientowi uiszczoną przez niego cenę za Towar wraz z kosztami dostawy Towaru (jeśli te zostały przez Klienta zapłacone). Zwrot należności nastąpi na rachunek podany przez Klienta w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Polwell Towaru, o czym Polwell poinformuje Klienta drogą e-mailową.
Zwrot jest możliwy, jeśli Towar jest zwracany w stanie niezmienionym. Bezpośrednie koszty związane ze zwrotem Towaru, stanowiące następstwo odstąpienia przez Klienta od umowy sprzedaży, ponosi Klient.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi m.in. w odniesieniu do umów:
w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
w których przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
O ile to możliwe, zwrotu Towaru należy dokonać wraz ze wszystkimi dokumentami dołączonymi do Towaru, w tym fakturą VAT oraz potwierdzeniem sprzedaży, jeżeli zostały one wystawione na rzecz Klienta, a także w oryginalnym opakowaniu.
Dokumenty, pomocne dla dokonania zwrotu Towaru w trybie określonym w niniejszym punkcie (formularz oświadczenia o odstąpieniu), znajdują się w przesyłce Towaru.
Wszelkie pytania dotyczące realizacji prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru, należy kierować do centrum serwisowego Platformy Fale Loki Koki e-mail’owo na adres:
platforma@falelokikoki.pl
, bądź dzwoniąc na Infolinię o numerze:
+48 732 081 188
, pon. – piat. w godz. 8:30 – 16:30 (z telefonu stacjonarnego opłata jak za połączenie lokalne, z telefonu komórkowego – opłata według taryfy danego operatora).
II. Reklamacje
Polwell jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Klientowi Towar bez wad fizycznych i prawnych.
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Do postępowania w zakresie zgłoszonych reklamacji znajdują zastosowanie postanowienia art. 556 i następne Kodeksu cywilnego.
Klienci powinni kierować ewentualne reklamacje w zakładce "Konto" --> Reklamacje lub też mogą kierować pytania dotyczące przysługujących im praw i obowiązków związanych z reklamacjami, dzwoniąc na Infolinię o numerze:
+48 732 081 188
pon. – piat. w godz. 8:30 – 16:30 (z telefonu stacjonarnego opłata jak za połączenie lokalne, z telefonu komórkowego – opłata według taryfy danego operatora).
O ile to możliwe, w przypadku, gdy Towar składa się z kilku pojedynczych elementów, przed odesłaniem należy przywrócić go do stanu, w jakim został dostarczony oraz włożyć do oryginalnego opakowania, a także dołączyć całą dokumentację, w szczególności – gwarancyjną i serwisową.
Odpowiedzialność Polwell względem Klienta, który nabywa Towar jest ograniczona do kwoty, jaką Klient zapłacił za objęty reklamacją Produkt i kwoty stanowiącej równowartość kosztów jego dostawy – w przypadku, gdy przedmiotem reklamacji jest również dostawa.
Skorzystanie przez Klienta z rękojmi nie ogranicza możliwości skorzystania z uprawnień opisanych w poniższym pkt XI, o ile ujawnione przez Klienta wady Towaru podlegają ochronie
Jak kupować
Regulamin sklepu
Polityka prywatności i polityka plików cookies
Warunki i koszty dostaw
Reklamacje i zwroty
Ogólne warunki promocji
Odbiór zużytego sprzętu