Platforma dedykowana Fryzjerom
Kontakt
Sklepy
Zaloguj
Koszyk pusty
Kosmetyki
Koloryzacja
Farby
Rozjaśniacze
Utleniacze
Pielęgnacja koloryzująca
Koloryzatory
Pokaż wszystkie
Pielęgnacja
Szampony
Odżywki do wlosów
Maski do włosów
Kuracje i zabiegi
Olejki i serum
Pokaż wszystkie
Stylizacja
Lakiery
Pianki
Termoochrona
Pasty
Balsamy do stylizacji
Pokaż wszystkie
Ondulacja
Ondulacja trwała
Ondulacja półtrwała
Neutralizatory
Pokaż wszystkie
Prostowanie i wygładzanie
Prostowanie trwałe
Wygładzanie trwałe
Pielęgnacja po zabiegach
Pokaż wszystkie
Kosmetyki dla dzieci
Zestawy kosmetyków
Ciało
Zobacz całą kategorię
BARBER
Broda i wąsy
Lotiony barberskie
Talki
Pomady dla barberów
Olejki do brody
Balsamy do brody
Pokaż wszystkie
Kosmetyki barberskie do włosów
Szampony dla barberów
Pozostałe kosmetyki barberskie
Pokaż wszystkie
Narzędzia barberskie
Grzebienie barberskie
Szczotki do brody
Szczotki-karkówki barberskie
Brzytwy barberskie
Pokaż wszystkie
Wyposażenie barberskie
Zobacz całą kategorię
DEZYNFEKCJA
Dezynfekcja do powierzchni i sprzętu
Dezynfekcja do rąk i skóry
Maseczki i przyłbice
Sprzęt do utrzymania czystości
Urządzenia do dezynfekcji
Zobacz całą kategorię
AKCESORIA
Folie aluminiowe
Peleryny fryzjerskie
Rękawiczki
Klipsy i wsuwki
Czepki
Fartuchy
Głowy treningowe
Kokówki
Zobacz całą kategorię
NARZĘDZIA
Szczotki
Grzebienie
Nożyczki
Degażówki
Brzytwy
Etui
Zestawy szczotek
Zestawy nożyczek
Zobacz całą kategorię
SPRZĘT ELEKTRYCZNY
Suszarki
Maszynki
Prostownice
Lokówki
Akcesoria do suszarek
Falownice
Golarki
Karbownice
Zobacz całą kategorię
Marki
Kosmetyki do włosów łączą w sobie doskonałą jakość i bogactwo składników naturalnego pochodzenia.
Hiszpańskiej marka Montibello dla której piękno ma ogromne znaczenie przy tworzeniu innowacyjnych i świetnie dopasowanych profesjonalne kosmetyki do włosów.
Mila Pro to polska marka fryzjerska z europejskim doświadczeniem. Oferuje kosmetyki oparte o innowacyjne technologie, które idealnie dostosowują się do potrzeb współczesnego rynku fryzjerskiego.
Prawdziwe piękno tkwi w prostocie. Solfine to wysokiej jakości profesjonalne produkty fryzjerskie, których ojczyzną jest słoneczna Italia.
Subrina Professional to słoweńska marka, która łączy tradycję ze współczesną technologią, a wynikiem są nowoczesne, profesjonalne produkty do koloryzacji, pielęgnacji oraz stylizacji włosów.
Zobacz wszystkie Marki
Promocje
Outlet
Hot Deal
Kategorie
Kosmetyki
Koloryzacja
Pielęgnacja
Stylizacja
Ondulacja
Prostowanie i wygładzanie
Kosmetyki dla dzieci
Zestawy kosmetyków
Ciało
Barber
Broda i wąsy
Kosmetyki barberskie do włosów
Narzędzia barberskie
Wyposażenie barberskie
Dezynfekcja
Dezynfekcja do powierzchni i sprzętu
Dezynfekcja do rąk i skóry
Maseczki i przyłbice
Sprzęt do utrzymania czystości
Urządzenia do dezynfekcji
Akcesoria
Folie aluminiowe
Peleryny
Ręczniki
Klipsy i wsuwki
Czepki
Fartuchy
Głowy treningowe
Szczotki-karkówki
Kokówki
Miseczki
Papierki i bibuły
Pędzelki
Pompki
Rękawiczki
Rozpylacze
Statywy
Wagi
Wałki i papiloty
Wypełniacze
Pozostałe akcesoria
Narzędzia
Szczotki
Grzebienie
Nożyczki
Degażówki
Brzytwy
Etui
Wyposażenie
Zestawy grzebieni
Zestawy szczotek
Zestawy nożyczek
Sprzęt elektryczny
Suszarki
Maszynki
Prostownice
Lokówki
Falownice
Golarki
Karbownice
Lokownice
Noże do maszynek
Pielęgnice
Suszarko-lokówki
Trymery
Zestawy sprzętu elektrycznego
Akcesoria do suszarek
Nasadki do sprzętu elektrycznego
Pozostały sprzęt elektryczny
inne
Sklepy
Outlet
Promocje
Hot Deal
Artego
Montibello
Mila Professional
Subrina
Solfine
Wszystkie marki
Reklamacje i zwroty
Strona główna
Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
Klient będący Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Pouczenie dotyczące odstąpienie od umowy sprzedaży towaru udostępnione jest na stronie Sklepu dostępnej
tutaj
.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu dla towarów dostępnej
tutaj
.
Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Przedsiębiorcę na prawach konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Prawo do odstąpienia od Umowy przez Przedsiębiorcę na prawach konsumenta jest wyłączone w przypadku:
Umowy o świadczenie usług, za które Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Przedsiębiorcy na prawach konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
Umowy, w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
Umowy, w której Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Przedsiębiorca na prawach konsumenta żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;
Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
Umowy o dostarczanie Treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Przedsiębiorcy na prawach konsumenta potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta;
Pozostałe wyjątki od prawa do odstąpienia od Umowy zostały wskazane w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta.
W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Przedsiębiorcy na prawach konsumenta odstąpieniu od Umowy zwróci Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba, że Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Przedsiębiorcy na prawach konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Przedsiębiorcy na prawach konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Przedsiębiorcę na prawach konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar od Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
Jeżeli Przedsiębiorca na prawach konsumenta wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Przedsiębiorcy na prawach konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.
IX. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar zgodny z Umową.
Sprzedawca odpowiada z tytułu niezgodności Towaru z umową na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta wobec Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. Rękojmia wobec Przedsiębiorców jest wyłączona.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres POLWELL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Ołowiana 12, 85-461 Bydgoszcz, na adres poczty elektronicznej:
bok@falelokikoki.pl
, numer telefonu
+48 732 081 188
.
Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączyć do niego dowód zakupu i złożyć reklamację
tutaj
lub dołączyć do przesyłki wypełniony formularz reklamacyjny znajdujący się
tutaj
. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.
W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
Jakakolwiek odpowiedzialność Sprzedawcy wynikająca z Umowy sprzedaży czy świadczenia Usług na rzecz Przedsiębiorcy jest ograniczona do połowy kwoty wynikającej z ostatniego złożonego przez Przedsiębiorcę Zamówienia, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych
Przedsiębiorcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Sprzedawcy z tytułu roszczeń osób trzecich wynikających z używania Towarów.
X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: POLWELL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Ołowiana 12, 85-461 Bydgoszcz, na adres poczty elektronicznej:
bok@falelokikoki.pl
, numer telefonu
+48 732 081 188
.
Reklamacji Klient może sformułować samodzielnie podając swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
Jak kupować
Regulamin sklepu
Polityka prywatności i polityka plików cookies
Warunki i koszty dostaw
Reklamacje i zwroty
Ogólne warunki promocji