Platforma dedykowana profesjonalistom
Pierwszy raz na FLK?
Załóż kontoSzampon do puszących się i niesfornych włosów. Miękka, kremowa piana delikatnie oczyszcza włosy, wygładzając je. Każda saszetka o pojemności 500 ml znacznie zmniejsza emisję dwutlenku węgla i aż o 74% redukuje wykorzystanie plastiku w porównaniu do dwóch butelek szamponu o pojemności 250 ml. Refille umożliwiają wielokrotne napełnienie tradycyjnych opakowań szamponów samodzielnie w domu.
Delikatnie oczyszcza
Zapewnia efekt gładkich, miękkich i lśniących włosów
Przeciwdziała puszeniu się
Zawiera naturalne składniki aktywne
Polwell Sp. z o.o.
W 2024 roku Davines idzie o krok dalej w inspirowaniu branży, fryzjerów i ich klientów koncepcją obiegu zamkniętego. Żeby ograniczać produkcję plastiku i promować ideę ponownego jego wykorzystania, poszerza linię Essential Haircare o refille, saszetki uzupełniające do szamponów przeznaczonych do pielęgnacji różnych rodzajów włosów. Po premierze szamponów w kostce 3 lata temu włoska marka kolejny raz potwierdza swoje zaangażowanie w łagodzenie zmian klimatycznych.
Stosuj na mokre włosy. Delikatnie wmasuj i spłucz. Powtórz aplikację szamponu, a następnie użyj odżywkę LOVE Smoothing.
Davines to włoski producent profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Założona w Parmie
w 1983 roku firma obecnie ma swoje oddziały w Nowym Jorku, Meksyku, Londynie, Paryżu oraz Deventer, a jej produkty
są dostępne w 85 krajach. Laboratoria Davines stosują cenione składniki pochodzenia naturalnego oraz korzystają
z naukowych procedur podczas tworzenia każdego z kosmetyków. Styl marki odzwierciedla ciekawość i otwarcie Davines
na różnorodność świata oraz włoskie podejście do historii i sztuki, designu i mody, kultury i stylu życia. Integralnym
obszarem działalności firmy jest edukacja fryzjerów. W warszawskiej Akademii Davines cyklicznie odbywają się szkolenia
z zaangażowaniem międzynarodowych mistrzów sztuki fryzjerskiej.
Davines realizuje ponadto wartości zrównoważonego rozwoju. Działa na rzecz zachowania bioróżnorodności gatunków
roślin i korzysta z odnawialnych źródeł energii. Co istotne – zarówno opakowania produktów, jak i same kosmetyki powstają
przy minimalnym wpływie na środowisko – firma uczestniczy w projekcie Zero Impact Life Gate.
Fundację Hair Art Directora marki pełni Tom Connell – brytyjski fryzjer i stylista fryzur, były członek akademii Trevor Sorbie.
czas jest ważny
jakość ma znaczenie
szeroki asortyment
stabilność rynkowa